Friday, July 15, 2011

Qiyamullail form 3

Assalammualaikum . korang sume tau enn ? PMR victims semua terlibat dngn qiyamullail kt masjid mne ntah , * tak ingt name nye , muehehe . sbnarnye aku tngh sdh ni , aku bce peraturan2 untuk pegi qiyamullail 2 , tetibe aku terbce yg bab barang laranggan , korng nak tau ke ape barang larangan nye ?


  • mp3
  • HANDPHONE !
  • camera 
  • duit yg berlebihan 



oh em gee ! mcm mne aku nak msej dengan si dia ? huuwaaaaaaaa ! ape yg patot aku buad sekarang ? tolong aku bg penyelesain nye . ni nak ngis ni * sbr yana , 3 hari je * nooooo ! 3 hari mcm 3 tahun . mcm mne ni ?msti dlm mse 3 hari ni aku tak bersemangat langsung nak wt pape . sorry ibu , tp dlm mse 3 hari ni meybe yna wt kje sume tak mcm slalu2 nye kot . ibu tau knpe . arrrrrhhhhhh ! * knpe aku asyik jerit je ? * sbb aku tngh stress tahap cipan dah ni . tak tau nak wt ape . i need someone to help me :(

No comments:

Post a Comment

Post a Comment