Wednesday, July 13, 2011

first time cuti :p

hri ni aku tak skola , muehehe :) batak gyle lahh . mne tak nye , spnjang aku skolah kt SMK ALAM MEGAH 2 , aku tak pnah cuti langsung . tak tau lahh knpe thun lps aku berazam untuk dptkan sijil program zero ponteng tuhh , tbe2 baek , tp thun niy tak bersemangat langsung :( . so hri ni first time aku cuti . bukan saje2 tau , aku dmam lah , tp still boleh update blog lah sayang . :) spatotnye aku terlibat dengan program pemantapan salsiah , ' tulahh , salsiah kau tak berape nak baek :p ' kate LISSA SHAHIRA , muehehe . mmg btol ponn , aku ni bkn nye baek sngt , program tuhh dahlah lme gyle kott , pkol 7.30pg start - 5.00ptg abes , nnti msti cikgu membebel lah bagai kt dpn , pmikiran aku ntah mlayang ke mane ponn aku tak tau lahh . klu kau , boleh ke kau thn lme2 ? tak en ?so , kau pham aku lahh en , thanks :)

No comments:

Post a Comment

Post a Comment