Friday, July 15, 2011

bru aku sedar slame aku jd blogger

Asalammualaikum , hye korng , post kali ni aku nak story telling yang selame aku jd blogger , bru aku sedar yang blog aku ni boring macam kibai
mesti mcm ni enn riaksi korng time bce blog akuu ?
betui tak ? betol enn ? sbb tuhh lah aku punye follower mkinbrtambh takbertambah2 sampai skarang . tp aku janji aku akan try ubah cre blogging yg slame ni aku buad . korng nak tau mcm mne aku bole sedar ? sku sdr sbb stiap hari aku visit blog wawa haikal , nak thgok blog dye ? ni : http://omgitswawa.blogspot.com , blog dye sumpah cantek gyle . smpai ade copycat lah bagai . jeles wokk ! cehh2 . pastu baru lg dah beratus follower . ble lahh aku nak jd mcm dye en ? muehehe , lme lg kot . aku je yg berangan awal sangat . kpd pemili blog 2 , aku bukan nak copycat kau tau . aku just berharap kau bole ajar aku cre untuk udate blog bg orng takboring .

No comments:

Post a Comment

Post a Comment