Tuesday, August 9, 2011

kene marah .

hari ni matapelajaran BM ktorng belajar karangan ngan cikgu asma. cikgu ni suke aim aku n' suke cari pasal ngan aku . taktau lahh knpe . ni nak cite ni , td hidayah ismail ajak lahh aku pegy tandas , aku ponn onn je lahh enn . tp sbelom pegi tuhh dah rase semacam sikit tp pegi je lahh enn , nnti dayah cakap ape pulak enn . pastu , hidayah perasan jam dye (jam lissa shahira) hilang then , ktorng pegi lahh cari jam tuhh . lmbt lahh sikit enn . pastu msuk je kelas kne marah . --'

cikgu asma : kamu ni pegi tandas ke pegi mane ?!
aku : ktorng cri jam hidayah jap td
cikgu asma : dah , laen kali tak payah nak kluar2 lagi !
dayah : --'
aku n' dayah : mengumpatcikgubalek

dahlah td aku taktau ape kes ngan hidayah ni , blur semacam . cakap merepek mcm kerepek kott . orng tnye laen , dye jawap laen --' . pastu ktong ddok kat tempat ktorng lahh enn , pastu dahlme sikit tuhh lissa shahira datang dripade blakang n' tnye psl jam dye . pastu aku tnye lahh ape kes nagn cikgu enn . then dye cite :

lissa shahira : tadi cikgu marah kat hidayah hazlan .
aku : sebab ?
lissa shahira : sbb cikgu geram dye tak berhenti bercakap .
aku : cikgu wt ape ?
lissa shahira : cikgu baling kotak kapur (takpasti betol ke kotak kapur)
aku : asl nagan cikgu ea ?period ke ape ?
lissa shahira : entah lah

oooo , bru aku paham knpe tetibe cikgu angin semacam , * takpadandngansakittekak , pastu tetibe cikgu suroh sume hantar buku hari tuhh jugak . takpnah2 kott , mungkin sebab cikgu nak tngok aku siap ke tak kot . dye kn suke aim aku . --' pastu dye keluar . sebelom dye kluar tuhh dye ckp kat hidayah hazlan "hidayah , jumpe cikgu kat bawah" pastu dayah turun lahh enn , rupe2nye cikgu nak mintak maaf psl tadi . dengan aku tak pulak . muehehe . tp wlauponn cikgu marah aku tnpa disengajai , tahap suke aku ngan cikgu semakin menurun . cehh2 , mcm cikgu suke kat aku je . haha , HABIS~

No comments:

Post a Comment

Post a Comment